13
23:13:01 - 2012-07-13

Hej på er! Fredagen den 13e är det idag för er som hade glömt bort det. Blixtrar och åskar ute och känner att jag lika gärna kan passa på att städa lite. 
 
Önskar att man kunde bestämma hur länge man själv vill drömma. Inatt hade det varit perfekt.. Hatar när man har en bra dröm och sen vaknar man utav att någon väcker en eller något annat, suger. Fick höra av Marie att jag var en sjörövare med henne inatt och hade en sån där lapp för ögat och dödade en massa sjömonster! Hur tufft!! Synd bara att jag inte kunde hoppa in i den drömmen också. 
 
lol..
 
Har börjat kolla på vad jag ska ha med mig för kläder när jag drar på tisdag, vet inte exakt hur vädret kommer bli, bara att det blir bättre än här hemma. Hmm... Är lite taggad faktiskt. 
 
 
Note to self
  • ladda och rensa kameran
  • pass

Nu ska jag fortsätta städa lite och sen får vi se vad som händer med kvällen, fredag och helg förfaaen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0