Test #2

Okej, det där med "bloggar om en stund" gick ju väldigt bra, hehe. Men det är faktiskt så att jag fixade mat till mig och min syster och sen kollade jag och mami på Sex and The City 2. Drog iväg sen vid sju och kom hem för en halvtimme sen ungefär, så nu sitter jag och kikar på BB.

Sover själv inatt och ska försöka lägga mig tidigt, men nu kom jag på att jag fortfarande har kvar de där uppgifterna...som jg skulle kunna göra i morgon också, eftersom dom ska in innan 23.59 i morgon. Så det blor nog sova för min del.

Har inget intressant att berätta mer än att min dag har sugit totalt. Sov knappt, försov mig, sen en grej jag inte vill prata om, välte ner en stol i matsalen (FETT PINSAMT, trodde jag skulle klara mig från det...), glömde busskortet i skolan och fick springa tbx för att hinna med bussen, glömde köpa bea sås på vi, haft ont i magen och det är väl så min dag sett ut.

Hej på er! ♥
Allmänt | |
Upp